9 Şubat 2012 Perşembe

Zorunlu Kar Yürüyüşü :)

   Evet arkadaşlar eve yeni geldim sayılır. Başlıktan da anlaşılacağı üzere yaklaşık 750 m lik zorunlı bir kar yürüyüşünün ardından..
   Birkaç saatliğine arkadaşlarla buluşmaya karar verdik. Tam bu sırada benim oturduğum mahalleye kar yağmış ve dolmuş ta çıkmıyor. E napalım yürümek zorunda kaldın kısacası.
   Bu yürüyüş nasıl eziyet olmaktan çıkar diye düşünürken çıkardım cep telefonunu elim kamera iconuna gitti. Ne bulursam çeke çeke geldim eve :) Fotoraf çeke gelmişim eve. Gerçekten zamanın nasıl geçtiğini anlamadım bile. Trabzon'un o çetin rampaları kış ayında bile benim kamerama dayanamadı anlayacağınız :)
   Birkaç resmi sizle paylaşayım..
Karayemiş Ağacı

 Uzun ice bir yol :)

 Ardımdaki izler..

 Artık iyice yaklaştım :)

 Bir kar tanesi kon dilimin ucuna ..)

 Bu son sokak lambası...

Anlaşılan bu karda dışardaki bir deli benim :)))

Ve evdeyimmmm..:))






0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hamza Çolak Kişisel Blog