8 Şubat 2012 Çarşamba

Mozilla Firefox Web TaraYıcıSı

   Bugünden itibaren blogumda bir bilgisayarda olması gereken en temel programları paylaşmaya çalışacağım. Ve aklıma ilk gelen program Mozilla Firefox Web Tarayıcısı oldu.
   Neden acaba?
Şahsen bilgisayara format attığımda bilgisayara driverlardan (sürücülerden) bile önce yükleyeceğim bir programdır Mozilla Firefox.
   Internet Explorer ile karşılaştırmak bile istemiyorum artık. Kendi blogumda da bazı site özelliklerini ie desteklemiyor. Bu yüzden ie'den nefret etmiş durumdayım denilebilir. Çok uğraştım ama olmayınca olmuyor demek ki. Takdir-i ilahi ne diyelim.
   Neyse sözü daha fazla uzatmadan bu güzel kullanışlı ve ücretsiz web tarayıcısının internet sitesine götürüyorum sizleri. Gerçi benim götürmeme gerek yok google amacaya yazsanız da çıkar ama ben üstüme düşeni yapayım. Çünkü alet çantamın en temel bileşenlerinden biri..

Buyrun:
MOZİLLA FIREFOX







0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hamza Çolak Kişisel Blog