9 Şubat 2012 Perşembe

Berlin Kaplanı Hakkında

Daha önceden film paylaşımlarım olmuştu, ama bundan sonra sadece izlediğim filmler hakkında fikirlerimi paylaşmak istiyorum. Ata Demirer'in Berlin Kaplanı filmine gittim.
Birkaç gün önce fragmanlarını izlemiştim, komik geldi açıkçası. Kaplanı tadacaan demesindeki ses tonu, fragmandaki espirileri falan etkileyiciydi açıkçası.
Gelgelelim filme. Filme gittiğimde pek beklentimi karşıladığını söyleyemeyeceğim. Bilmiyorum belki beklenti mi yüksekti acaba, ama sonuç sinemadaki sessizlik sadece benim değil genel olarak filmin salondaki beklentileri karşılayamadığını gösterdi. Gerçi netteki yorumlara baktığımızda film genelde beğenilen bir film. Ama ne diyelim. Benim telime pek dokunamadı bu film. Neyse sonuçta bu sadece benim düşümcem. Belki de o günkü ruh halim öyleydi :)







0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hamza Çolak Kişisel Blog