2 Mart 2012 Cuma

Eurovision 2012'de yarışacak tek Türkçe şarkı

   Videolara bakarken başlıktaki gibi dikkatimi çekti bu video youtubeden. "Eurovision'da yarışacak tek Türkçe şarkı".
  Yalnız bir iki ayrıntı var söylemem gereken; şarkıda geçen tek Türkçe kısım "Seviyorum Seni" ve diğer ayrıntı ise ; şarkıda sadece Türkçe değil birçok dilde "Seni Seviyorum" denmiş.

  Şahsen ben bunu bir jest olarak algılayamadım. Şarkıyı ise bir yandan dinliyorum ama farklı dillerde "seni seviyorum" u duydukça itici gelmeye başladı ne yazık ki...

Bulgaristan Eurovision 2012 Sofi Marinova Love Unlimited


ŞARKI SÖZÜ
Песента няма граници, език и цвят
Не познават беден и богат
Всички пеят по света, пеят все за любовта
Любовта няма граница, език и цвят
Равна е за всички в този свят
За теб, за мен, за тях
Seviyorum seni, s’agapo poli
Yo te quiero a ti, volim te, mon cheri
Теб обичам, само теб обичам
Теб обичам казвам аз
Mangava tut mange, voglio bene a te
Men seni sevirem, ya habibi, je t’aime
Теб обичам, само теб обичам
Няма граници за нас
Болката няма граница, език и цвят
Не познават беден и богат
Падат същите сълзи щом живота ни рани
Любовта няма граница,език и цвят
Равна е за всички в този свят
За теб, за мен, за тях
Seviyorum seni, s’agapo poli
Yo te quiero a ti, volim te, mon cheri
Теб обичам, само теб обичам
теб обичам казвам аз
Mangava tut mange, voglio bene a te
Men seni sevirem, ya habibi, je t’aime
Теб обичам, само теб обичам
Няма граници за нас, I love you so much







0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hamza Çolak Kişisel Blog