27 Mart 2012 Salı

Toptan Fiyatına Perakende Konuş - Bimcell Geliyor!

    Evet arkadaşlar, yanlış görmediniz. Karşınızda Bimcell! Ben de ilk olarak bir arkadaşımdan duydum ve ne yalan söyliyim  ilk başta arkadaşımın bana şaka yaptığını düşündüm.
   İnternette gezerken "Le Cigaretté" gibi çakma alay konusu Bim markalarını duya duya bununda öyle birşey olduğunu zannettim. Fakat değilmiş.







HABERE GELECEK OLURSAK

Perakende sektöründen tanıdığımız BİM, BİMcell markası ile GSM hizmetlerine başlıyor. BİMcell, BİM mağazalarında satışa sunuldu. BİMcell, uygun fiyatlı taarifeler vaad ediyor.


Perakende sektörünün öncü isimlerinden BİM, mobil dünyaya da adım attı. BİMcell markasını tanıtan BİM, GSM hizmetlerine başlıyor.

BİM mağazalarının fiyat kalite politikasının mobil operatöre de yansıyacağı vurgulanırken BİMcell'le ilgili işlemlerin BİM mağazalarından gerçekleştirilebileceği açıklandı.

6 saniyesi 1 kuruş sloganıyla dikkat çeken BİMcell'in uygun fiyat politikalarıyla diğer operatörlere rakip olması bekleniyor. BİMcell, karmaşık olmayan paketlerle kullanıcılarının kullandığı kadar ödeyeceği kampanyalardan yararlanacağını vurguladı.

Kullanıcılarına SMS ve internet paket seçenekleri de sunan BİMcell'li olmak için kimlik ve kimlik fotokopisiyle bir BİM mağazasına gitmenin yeterli olduğu açıklandı.

BİMcell hakkında merak edilenler
BİMcell hakkında daha fazla bilgi edinilebilecek resmi web sitesi www.bimcell.com adresinde yayında.


Kaynak: ShiftDelete






0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hamza Çolak Kişisel Blog